Saturday, July 31

Aku Bukan Katun...babak 1

hari: khamis
keadaan: tgh pose tett..
waktu: lepas abes kelas terakhir

petang tuh norafidah md yusof ajak aku klua, shopping barang2 nak camping esok. kebetulan ada pasar malam. boleh la beli juadah berbuka pose skali *mcm nak gi bazar plak hoho.. siti nur saadah mohd jali nak balik hari ni, so kitorang klua berdua jela. abes je kelas, dengan jaket2 fakulti kitorg terus ke kuantan.. xde2 tuka2 baju dah..

malam tuh, shopping mcm2.. beratus2 abes, beli present utk bdei adikku bln9 nnt *akak mithali* kitorg ada wat list ptg td. tp tinggal dlm kete plak. so terbelilah mende2 yg xde pon dlm list. akhirnya duit 2-3x kena cucuk klua.. aish ssh jdik pompan neh, nafsu xtertahan2 hohoho..

on the way nak balek, hujan plak. bhaya drive mlm2 dlm hujan. aku wat muka relax, drifter kot.. perut lapo. ajak norafidah md yusof mencekik kat restoren mende tah. pekena neslo panas. elok utk tekak yg tgh perit neh. mana x, siap karok jamban kat mega. 11 lagu yg kaw2 punya tarik. picing mmg out ke laut la.. dengan jaket fakulti.. masya-Allah..

pastu norafidah dpat 1 panggilan dari mak "sedara" dia. "sedara" dia eksiden. neh bkn panggilan hangit ea, btol2 punya eksiden neh smp retak tengkorak *katanya laa..* norafidah wat muka ayam berak kapor then nanges.. aku snyap je smbil memfokus pada pemanduaanku. dia cakap xnak camping, nak balek jb.. sudahhh..
sudah baca sila LIKE ye. SEND pada kawan juga boleh.

2 ribu komen:

fiD@ kAwAii said...

hehehe..sori ye ain..xmsl2 kte xpat g camping..sory la ye..n xpelu kot agtau ak nangis..hmpeh tol..haisy..

iza said...

PERHATIAN UTK TUAN UMAH....

Jom ambil award anda di teratak usang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...