Friday, August 12

Kisah RM1 dan RM50

Duit RM1 telah bertemu dengan RM50 dan bertanya, "Oit,lama tak nampak. Mana ko pergi?" RM50 menjawab, "Aku pergi merata tempat. Pergi stadium tengok bola, tengok konsert AF, naik STAR Cruise, pegi Bali naik AirAsia, lepak One Utama, Pavillion.. Urmm tempat-tempat camtu lah. Eh, ko camna pulak?" RM1 menjawab perlahan seraya menunduk, "Hmm..biasa lah. Balik-balik tempat sama saja. Surau, masjid, surau, masjid.."


Sumber: Fesbuk

sudah baca sila LIKE ye. SEND pada kawan juga boleh.

9 ribu komen:

ipa faiza~ said...

tp rm1 aku masuk tabung.

kalau rm50 masuk bank.

hehe

sLpmEpLz™ said...

@ipa faiza~ tu mksudnya rm50 ko kne kluar msuk kenny rogers dgn aku muahaha

Siti Arfah said...

Nice entri. Peringatan buat semua. :)

sLpmEpLz™ said...

@Siti Arfah tengs arfah :)

Siti Arfah said...

Most welcome. :)

ifwat said...

pnah baca cita ni dulu.. haha.. lawak gila.. sapa la yang create lawak makan dalam macam ni, bleh lak terfikir kan..hehe..

adlina said...

bagusla entri ni..senang aja nk faham..kalau spa yg xfaham2 lg tu memang wajar dilempang laju2..hahaha (gelak jahat)

ct odah said...

pndek tapi pnuh mesej...nak raye ni RM1 msuk angpau la plak..hehe

namaakulynn said...

hy!nice header!nice entri!and yeay,im the 400th followers.heee.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...